Åska /regn ? :S

Hejj , Det regnar just nu lite och himlen blev plötsligt sjukt mörk. Kan va åska med. Usch .. Det åskade inatt tror jag . För det har några sagt idag. Men jag sov då så jag hörde inget haha(a). 
Varit och hämtat lite saker på ridningen idag med. Sen åkte jag hem och sen ut och gick en runda med busan sen matade hönsen lite och sen stängde jag in dom i deras''hus'' för typ räven har varit nära att gräva sig in där så pappa tyckte att de va bäst att vi stängde in dom på natten (: . JAJA nog pratat om mina höns ;). Ska snart lägga mig och titta igenom matten lite för vi har prov imorgon. Nyss va det fint väder och nu blåser och regnar de. :S? 
De är sverige likt :) . Ska typ titta på tv nu. PUSSHEEEJ ;* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0