Chekk.

Hejj . Nu har jag ridit klart. De gick sådär . Fick en heest som bockar och typ är ''busig'' om man säger så . Han är inte så lydig hahah ;) . Men ja de gick väl bra ändå . Sjukt skön att rida galopp i (a).
Fick nyss veta en jätte bra låt av SimonÄlskling ;*
My herione- silverstein. Acoustic version är typ bäst haha (;
Men imorgon måste jag packa . När jag nu ska hinna de. Först karlshamn sen simon och sen packa blir de nog.
Borde skriva om mitt so arbete . Men ska göra de nångång. Ska skriva om de jävla svinen som skär av fenorna på valar och hajar och sätter ner dom i vattnet och låter dom dö. HUR I HELVETE KAN MAN :o ? har dom inget hjärta eller vad är de för fel på dom :O?
Kommer gråta ett antal gånger när jag skriver om de men jag ska skriva vilka jävla äckliga svin dom är ialf , skriva ut sin ilska lite ska bli skönt. Pussheeeej ;*


jag vet att jag ser ut som en jävla vampyr eller nått i den stilen på denna bilden . Men pallar inte leta upp en annan ;).

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh fick du en busig häst ? det fick jag med idag!!!

---

många misstolk

2011-05-18 @ 21:56:34
Postat av: Anonym

det gör du inte alls... Du är helt jävla perfekt!

2011-05-19 @ 07:30:27
Postat av: malin♥

Svar till första : hahahaha åååh (a).

Svar till simon ( tror jag ). : ehh nej , du är helt finaste , inifrån och ut <3

2011-05-19 @ 07:45:24
Postat av: simon:D

älskar dig hjärtat;*

2011-05-21 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0