Dålig uppdatering typ :( ?

Hejj , jag tror detta har varit dålig uppdatering hahaha , ? :)
Har inte orkat blogga nu på ett tag . De har inte hänt nått intressant ialf. I skolan började vi med kärlekstema och de kommer löpa ut till skolavslutningen . Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. på onsdag har vi uppträde med kören , NOOOO ?!?!?! . fan ... Dagen gick ut på skolan som vanligt. Skulle va med Simon efter men det blev inte så :/ . Aja de kommer fler gånger. :D. Och det suger med de nya på soptify . vet nån hur de funkar ? . De gör inte jag ialf. Imorgon blir dagen ganska slapp . För vi ska öva med kören vid halv 10 till halv 12 och sen ska vi äta och sen idrott och språk . Så de blir ganska chill . Vet inte vad jag ska göra imorgon men jaja :) . Pussheeej (K)
 


Dagens facelook haha :) .

Kommentarer
Postat av: !

msn ?

2011-05-03 @ 16:58:52
Postat av: !

msn??

2011-05-03 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0