Dåligt av mig (a'

Hejj , MYCKET dålig uppdatering. Fick lite klagomål från mina kära läsare hahahaha ;)
Så nu är jag back on track ;) . Idag har jag gått i skolan . som vanligt dåva :) . Men snart är de slut :D :D :D :D :D !!!!!! Lite kvar bara . Idag har vi typ haft språk ,matte,SO, på lunchen gick vi till OK . Och åt lite där för jag HATAAAAR verkligen korv/biff stroganoff. vi har det typ varje vecka med :) . Sen hade vi as tråkig svenska och sen värdegrund, sen kören. Va så trött där och min fot värkte verkligen sönder efter sultan typ steg och dödade den -.-' . Sen så gick jag hem . och sen snart kommer Simon så jag ska sticka nu och läsa lite läxa. Pussshheeej ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Datasalen var iaf kul ;)

JESUS I WILL SURVIVE & PWNED BY JESUS :D

2011-05-30 @ 17:27:38
Postat av: mmmmmam

HAHAHAHAHA !!! SHIIIET !

Måste länka den imorgon :) <3 På bloggen dåååva :D

2011-05-30 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0