Fyfan.

Har nyss skrivit 1 och en halv sida om djurplågeri och typ lipar ihjäl mig. FYFAN FÖR JÄVLA KINESER. vafaaaan tänker de med ? flår och kokar katter och hundar levande för att kunna äta dom ? Va i helvete är de för fel på dom jävlarna ? :O :S
Blir ju helt jävla tokig på dom. Och alla andra som plågar sina djur. fyhelvete. Jävla svin.
Jag vet att detta blev ett hat inlägg men va i helvete ser världen ut? . Vem i helvete kan ha sex med ett försvars löst litet djur då ? . Hörde på radion att de va ett jävla cp mongo som hade haft sex med ett får . Hans grannar hade hört bräkande och djur skrik från hans gård och när de gick dit satt jävlen och hade sex med ett får.
Nu måste jag gå från datan innan jag slår sönder nått. Mitt hjärta gör sååå ont när jag läser detta och tårarna bara flödar. JÄVLA MONGOS. ?!?!?!?!.  ha sex med ett djur ? som skriker och har ont , fatta hur ont de borde göra för dom stackarna. jag ska en vacker dag låsa in alla som plågar djur i en liten stuga och låta dom bo där tills dom ruttnar och sen ska jag plåga dom så jävla mkt . Men vem i helvete ? a förfan.
Skönt att få skriva av sig lite. Den här uppsatsen kommer bli den jobbigaste att skriva för när man läser allt och ser alla äckliga bilder som kommer upp på sidor man läser på gör ju en helt jävla cp galen.
hejdå .. (a)


ahhahaha såhär känner jag mig just nu ahahhahaa ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MALIN PLEASE CALM DOWN AND I WILL HELP YOU KILL THEM.

2011-05-25 @ 22:19:57
Postat av: Anonym

OHTHANKUUU !

2011-05-26 @ 15:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0