Helg äntligen (a).

Hejj ! Nu har jag precis vaknat och ligger med datan i knäet. Och ska snart upp och äte frukost. Ska bara titta på lite top model eller nått (: . Igår va det skola. INGET hände .. Simon va hos sin mormor i skåne så han va inte i skolan heller :/ . så jag gick hem efter skolan . Men sen skrev simon att han skulle komma hem på kvällen så jag åkte ut dit och vi hade allmänt mysigt . Sen vid 9 kom mamma och hämtade mig och johan hade disco uppe i hackebacke så vi åkte upp dit och städade typ när de va slut. Jag satt typ på en stol och sov för jag va fett trött. Sen åkte vi hem och jag och mamma hade ett litet gräl så jag har inte snackat med henne än , hihi (a).
Sen gick jag och la mig. Sen idag ska jag va med Moa . Vi får väl se vad vi ska hitta på. Det kommer säkert ett inlägg på bloggen från henne eller från mig. Nu är jag fkn hungrig så jag ska upp och äta. Pusshej :):):):):):)

Gammal bild typ (: .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos

2011-05-07 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0