I still press your letters to my lips.

heyy ! skolan slutade vid halv 12. Jag väntade med simon till typ 1 hahah tiden gick ganska snabbt ändå . Sen stack jag hem och när jag kom hem så har komunen saker grävt upp hela trädgården typ. För några jävla ledningar. Så jag bara :O:O:O!
Dagen började med matte. Fyfan vi har matte prov imorgon :S jaja. Sen hade vi SO och vi tittade på nån tobaks film och sen hade vi orgentering. Fyfan . De gick bra för mig och ebba ända till sista kontrollen. Då letade vi efter den i typ 10 min innan vi hittade den. Jag typ pallade inte så jag sprang in i en jävla busksnår och där va det taggbuskar så mina ben ser förjävliga ut , de blödde och sved sönder fan . hahha ja jag är klantig (a). Sen slutade vi ju. Och imorgon blir det stan med Moa och niclas (typ). Han som ALLTID kan och ALLTID planerar allt så bra :D . Glad för de ,, hooosssst , aj jag satte löngnen i halsen :D. Men jaja jag får se hur de går. Skriver mer sen kanske , pusshej :*



Kommentarer
Postat av: simon:D

fin:'(

2011-05-12 @ 15:59:33
Postat av: Apple

Haha sooooo true Malin :D

<3

2011-05-12 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0