moa plugg data plugg

Hejj . Idag va vi i växjö med klassen , Underbar klass jag har ;) .
Måste bara säga de hahahah :) . Vi va på smålands museum. Första föreläsningen va SÅÅHÄÄRÄÄRÄRÄR tråkigt. Höll på att dö . man bara snälla säg att de är slut och de va i evigheter !. men tillslut va de slut. Sen hade vi en gay som berättade om nått . Han va typ konstnär. ah .. jag och moa skulle ha ögonbindel på oss och typ gå och känna på massa saker. Sen typ fick vi en rast på 1 timme. Vi gick och svullade på donken. Sen på en kvart sprang vi in på bikbok och jag hittade faktiskt 1 bh och ett linne. Det kommer bild i ett annat inlägg :) .
Sånt som jag letat efter, MEN så ligger mitt presentkort här hemma på BIKBOK och jag glömde de, fan va sur jag va hahaha ;) . men jaja vi sprang tillbaka till museét och kom 5 min försent till nån jävla sak man skulle måla glas. haha . Mitt glas blev konst på hög grad :D. hahahahhahah ! Sen åkte vi hem och hade tråkigt jävla språk. Sen efter de va skolan slut och jag och Moa gick hem och tog ett glas jucie och sen åkte vi ner till Moas farmor och åt massa gott för hon fyllde år ;) . Massa gott sen va jag så mätt så jag typ dog. Sen stack vi hem till Moa och la oss och sov på studsmattan , och typ snackade. Sen stack jag hem och pluggade en massa sen frågade pappa om vi skulle åka och bada och jag bara ; JAAAAAAAAAAAAAAAAA ! jag höll på att dö av värme slag vettni ;) .
Det va 25 grader i skuggan idag :O  . minst 30 si solen . Det är sjukt , hallå ? sverige ? hahahaha:) FETT NICE !
Sen åkte vi till strömbergshyttan för de är typ aldrig nått folk där och det är fett fint där och fin sjö och så :) .
Sen badade vi där . Pappa ,jag och johan . Pappa spelade in mig när jag skulle doppa mig -.-' haha jag skrek som fan men ni kanske får se den nåndag här på bloggen :) . Jag badade längst(y). och min pappa undrade hur jag kunde bada så jävla länge hahaha , Sen åkte vi hem och jag duschade och sen satte jag mig och pluggade i en halv timme på NO och spanska som vi har till imorgon. Jag ska skriva SO imorgon om jag hinner , Ska ju rida och så . Nu sitter jag på min älskade altan. Den är så jävla skön på kvällen. För de är svalt och blåser inte för den är inglasad . Och helt tyst är de. Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska sitta lite till och sen krypa in och lägga mig ;) . Skriver mer imorgon . Ska lägga in på min shop idag lite senare .
Pussheeeeej ;*


Hemmeslöv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0