Ridning --->

Nu ska jag snart åka till Lidahult och rida lite. Vet inte vad vi ska göra . hoppas på att rida ut för att de va som ett växthus i ridhuset förra gången. Min kusin ligger och sover bakom mig . Hon ska köra mig idag . För mamma är ju som hon är , Livrädd för hästar och emelie ( min kusin) rider också där fast på söndagar. Så jag och hon ska alldeles strax dit. Och min pappa har nån jävla kurs. Varit lite med simon efter prao dagen. Jag gjorde allt färdigt ( duktig jag äääär ) ;) så jag fick sluta tidigare och då kom simon och så körde jag honom ner vid öjen för hans pappa jobbar där och hämtade hans cykel för han cyklade hit idag på morgonen. Imorgon åker jag till Karlshamn iallafall och ska  vara där hela dagen men jag ska inte sova där. Men åker redan halv 9 så måste stiga upp vid halv 8 <3 . Nu ska jag gitttaa :) . Pusshejdå ;*

Fyfan va jag längtar och ÄLSKAR hemmeslöv <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0