Sista prao dagen.

Hejj. Idag är de sista prao dagen och igår va jag i Karlshamn. Fettkul va de ;) .
Idag är jag som vanligt i lessebo . Jobbar till 3 och sen träffa simon en pytteliten stund :( .
För vid halv 4 eller kvart i 4  åker vi och hämtar Moooa i växjö och sen ger vi oss av till Hemmeslöv.
SÅÅÅÅHÄÄÄR skönt ska de bli men kommer sakna simon :( . Jag och Moa och sova i en egen stuga och cykla till båstad och massssaa . åh va härligt. och de ska bli jätte fint väder med. Nu ska jag gitta. Jag kanske får dra in ett inlägg från Moas mobil. PUSSHEEJ ,
 hahaha ni får stå ut med denna bilden (a),

Kommentarer
Postat av: !

Va'''' ska ni gör'a!!!?

2011-05-22 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0