Va ska ni göra ? ;)

HHAHAH . Rubriken är sjukt kul . När man säger de med en fin röst ;) . Idag har vi haft 2 prov i skolan . 1 matte prov som jag tyckte va lätt för första gången :d. sen ett engelska prov som va sådär :D . sen bild . sen mat sen NO . hahaha fail. Jaja. efter skolan stack jag ,niclas och Moa till stan för dom skulle köpa en konfa present. Vi åt på koh thai och sen typ sprang runt i massa affärer sen skulle Niclas på en SUPER viktig fotbolls match så han dissade oss så vi gick och satte oss vid tåget och väntade på bussen som skulle komma :D Den kom och vi åkte hem. Ska snart ut och cykla med Moaaa och snacka om dagen typ haha :) . Köpte inget speciellt Vi skarattade som fan idag Moa och jag . HHAHAHAHAH världens bästa humor. HHha Kan bara säga att växjö är en mongostad .
Imorgon ska jag och titta på nån dans konser i Folketshus.  Annars bara chilla typ ;) . på söndag är de konfirmation äntligen :D. PUSSHEEEEJ ;*

Fin bild på när jag sova som vanligt ;) .

Kommentarer
Postat av: simon:D

gulligt;)

2011-05-14 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0