Hola amigos !!!

heeeeeeeeeeeej ! (:
Säger bara 1 sak och de är : DET ÄR HÖST ! jag typ dör :/ .
de har regnat HELA dagen idag och blåsit och de är gula löv överallt och de känns verkligen att de är höst (:
Blev godkänd i kemi idag med :O hade kemi prov , haha va säker på att jag inte skulle bli de . men de vatt ju tuer !
Efter skolan så stack moa och jag till fiket och tjockade oss ;) . istället för att springa e spåret  hahaha . för ruggit väder idag tyckte vi och Steve jobs är ju död nu :/ R.I.P ! ♥. inte för att jag va sååå stort fan av honom men har en iphone och jag tyckte att de va synd att han dog så ung eller hur man säger .
Moa och jag va så jäääävla blöta efter allt regn. Så jag gick hem och bytte kläder och värmde mig lite. Pluggade sedan SO och lite hkk. Som vi har prov i nästa vecka ! (Y)!
När jag va färdig med de gick jag upp och kollade på simons träning, hade grymt tråkigt hemma ! .
Efter träningen åkte jag med simon och hans mamma till hans farmor för hon fyllde år . Vi fikade och de va mys !
Nu ska jag krypa ner i min säng och plugga lite till .
Jag vet jag är en No lifer men vad gör man ! ;)
Eller vad tycker du Moa ? ;) <3


Kommentarer
Postat av: moaaa

hahah vi är sådana nolifers babe ;) <3

2011-10-07 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0