holymacaroli

heeey ! de va ett tag sen nu , men vafan har känt att jag inte orkat skriva här. Har haft mycket plugg o så . Jag är helt utkörd av SO:n nu . har övat de i 1 o en halv timme nu . hoppas de sitter, har prov på mellan krigs tiden och andra världskriget imorgon. Ska öva matte ( som vi har på fredag , matteprov) , engelska glosor och spanska glosor. JAG ORKAR INTE SKOLAN MEEER ! asså sjukt mycket , sen NO med. asså omg. Sen svenska krönika.
måste verkligen plugga no på lovet och praon. Har Prao nästa vecka. de ska faktiskt bli kul ! o på fredag fyller jag 18 :D!! men då säger vissa att jorden ska gå under. ! omg va kul ! haha (:
idag har jag varit med Moa , vi skulle ut o gå men de gick ju inte . för de är HÖÖÖST väder nu förtuuusan !
regn och blåst som tuuuusan! nu ska jag titta på tv och plugga lite till ! oooo juste ! på lördag ska jag och några tjejor från klassen in till växjö och titta på skolor. Jag o amanda tror jag ska titta på Teknikum och växjö fria. men ska nog gå teknikum , vård o omsorg. nu ska jag plugga pusshej :*'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0