plugg , kill me sloooow !

hej ! har pluggat över 1 timme nu , vet ni ? SKREV 4 FRÅGOR ! fyfan va jobbigt , bara typ 10 kvar , sen vg uppgifter sen fördjupningsuppgiften, skjut mig i huvet-.- ' kommer jag få nått lov nästa vecka tros ? nej ! ska plugga heeela lovet , mysigt <3 ser fram emot de <3<3<33<3. VERLIGEN! men har skrivit ganska mycket på varje fråga för jag vill gärna ha vg :) hellst mvg fast nej de kommer jag inte få men hoppas på ett vg i NO , typ fysik. Idag efter praoen så cyklade jag till moa och stack ut vår vecko gåning. hahaha :D så fult de lät. men vi är ute och går 1 gång i veckan och springer 1 gång  veckan ( försöker vi med ) men på fredag blir de pzza hahahahhahaha ;) nu ska jag nog krypa ner i sängen och titta på americas next top model all star.  :) hihih ! imorgon blir det prao igen , efter de blir det ridning ;) . pusskysshej :*


nyduschad och ser ut som spöket laban :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0