So prov.

heeej pöjkar och tjejöör. ! haft so prov idag, fick kramp i handen så mkt skrev jag haha . hoppas de gick bra ! ska ta andra delen på fredag hade jag tänkt mig :D hahahahha jag skrev ju att jag fyllde 18 på fredag , hahaha menar såklart 14 ! vet inte vad som hände men nått hände ;). Idag blir det massa plugg. för de är tema vecka den här veckan på ridningen. Och då får man välja ett tema som man vill veta lite mer om , t.ex fodring och lansering och såååå ! . Men jag kände att jag inte hinner med de den här veckan , har mkt plugg och så , spanska glosor, No,engelska och massa till . Så de va inte tvunget att gå på tema vecka. Nu ska jag gå och snoka i kylskåpet är verkligen brutalt hungrig. sen ska jag sätta mig ner och plugga lite hade jag tänkt mig :D PUSSHEEEEJ :*

HAHAHAHHA SÖÖÖT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0