Hårinpackning :)

hejj gott folk ! sitter med hårinpackning i håret och handuken hårt omsnurrad runt huvet hahah:)
skolfoto imorgon med, usch gillar verkligen inte de . ska ha ett par jeans och en tröja , LIIIITE vågat hår , annars plattat :) vanligt smink , men får ta med mig smink och så :) så man hinner frescha upp sig lite. nu måste jag tvätta bort inpackningen , har varit i en kvart -20 minuter nu.

hårinpackningen som jag använder :D*
Den är jävligt bra tycker jag och håret blir sååå jävla mjukt !
hoppas att de går bra imorgon på skolfotot ialf . har ju sån fin klass så de blir säkert bra ! nästa tisdag blir de nog tjej/taco kväll hemma hos gull becca med tjejerna i klassen. myyys. kanske sova över med eftersom de är studiedag på onsdagen där sen :) . nu hoppar jag in i duschen och sen ska jag torka håret och sen sätta upp lösa flätor så håret kanske blir lite normalt vågigt , annars får jag platta ner de imorgon . Måste packa lite med, helgen spenderas ju hos lille moooe ! <3
pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0