Plugga -.-'

heey ! nyss pluggat lite NO . INTEEE alls kul . Sen fick man veta att man ska ha en likadan uppgift fast i Teknik tror jag...... UUSSSCCHHA MEJJA ! Men är mycket bättre än prov i Teknik. om en vecka ska vi ha matte prov med . visst är skolan härlig :D? Ne. Imorgon efter skolan ska jag va med Moa och evelina för att umgås och äta pizza haha :) .
Va med moa idag efter skolan . vi va på fiket och snackade och så . Nu ska jag plugga vidare. Jag är jävligt trött idag med. På lördag ska jag till IKEA för att köpa en spegel till min gaderob :D :D :D !!!
och sen hoppas jag snart att min gaderob ska bli klar. Pussheeej :*

hahahah fina vänner i Kosta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0