r.i.p fluga.

hej ! kom nyss hem från farmor , nu sitter jag här vid datan och plötsligt hör jag något surra och busan som ligger med skitstora ögon och svansen rycker och hon ligger och *pratar* eller typ piper. tittar ut i köket och där ser jag henne leka med världens största fluga skulle lyfta bort henne och då va flugan borta och hon slickar sig runt munnen....... den va SÅHÄÄÄÄR stor.. fyfan va äckligt ! . min katt har inte hyfs hahaha ;). vet inte hur dagen ska sluta , men imorgon ska jag till växjö direkt efter skolan ialf :) . ska köpa jeans och några tröjor om jag hittar :) .
skolfoto på torsdag ju ...... USCH ! men men... får stå ut :) . pussheeeej :*
  
fick bli en bild på mig och gjeneta i somras. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0