40 skönhetsfrågor.

Hudvård:

1
.Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen ?

Två gånger , morgon och kväll.

2.Vilken hudtyp har du , torr,ojlig eller combo ?

Eftersom jag inte har en aning om vad Combo är så måste jag nog säga torr.

3. Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet ?

Jag använder mig av refreshing wash gel från Nivea för att tvätta ansiktet från smink. Ska beställa hem bättre produkter som är påväg hem till mig faktiskt :D!

4. Använder du ansiktsskrubb ?

Nej!

5. Vilken produkt använder du då ?

Eftersom jag inte gör de så ingen.

6. Vilken ansiktskräm använder du ?

Jag använder mig av Aco, fuktcreme. Den är bra ;)! men som sagt så har jag beställt hem ett helt kit med ansikts rengöring och återfukting så de är bättre :) skriver när jag har fått de :)!

7. Har du fräknar ?

haha random fråga,, nej ;)

8. Använder du ögoncreme ?
 Nepp. Men skulle behöva !

9. Har du eller har du haft problem med acne ?

Nej.

10. Har du någonsin använt pro Active ?

Nä.

Smink -

1. Vilken foundation använder du ?

Har slutat med foundation. har mest puder nu.

2. Vilken concealer använder du ?

Har faktiskt ingen concealer men ska köpa de nästa gång jag är i växjö eller nån annanstans :)

3. Vad har du för hud underton ?

haha inte en jävla aning ;)

4. Vad tycker du om lösögonfransar ?

Jag har aldrig använt de men de verkar galet smidigt och så !

5. Visste du att man borde byta sin mascara var 3:e månad

yes ! så mycket vet jag ;)

6.  Vilket märke på mascaran har du ?
 <----Den här.

7. Isadora eller ELF ?
Eh.. får nog välja isadora .

8. Vilken produkt/smink kan du inte leva utan ?
eyeliner eller mascara isf.  o kanske rengöringscreme med .. hmm.

9. Vilka sminkborstar använder du dig av när du sminkar dig ?
 Jag använder inte borstar , jag använder mig isf bara av ögonbrynsborste, ögonskuggsborste och när jag använder mig av puder så använder jag en typ av svamp som redan ligger i puderasken när jag köper den , innan , när jag använde foundation så använde jag mig av en foundationborste från kicks.

10. använder du ögonfransböjare ?
nepp.

11. Använder du ögonskugga ?
ja oftast.

12. Vilken ?
 en från kicks. den va super ! men jag tappade den i golvet så allt gick i 1000 bitar :'( ! wä!

13. Använder du pencil eyeliner eller liquid eyeliner ?

jag använder liquid eyeliner. den funkar bäst på mig iallafall.

14. Hur ofta brukar du peta dig i ögat med mascaraborsten ?
inte så ofta . men när de händer så dör jag halvt.

15.  Använder du pigmenterade ögonskuggor ?
wtf ? vad är de ?

16. Använder du mineralsmink ?¨

nej.

17. Vilket ät ditt favorit läppstift ?
Använder inte de.

18. Vad tycker du om läppglans ?

Super ! haha nä men de är bra o ett + om de smakar/ luktar gott också :)! men inte alls kul när det blåser och håret kommer i läppglanset :)

19. Vilken är din favorit rouge ?

Använder inte rouge

20. Köper du smink från nätet ?
Nepp.

21. Gillar du smink från apoteket ?

Äger inget smink från apoteket. Det skulle jag egentligen göra men aja.

22. Gillar du färglada färger på smink ?

nej . inte så. På läppstift kan de vara snyggt o så. och på vissa såklart men INTE  på mig :)

23. Vilken kändis tycker du alltid har en snygg sminkning ?

Kim Kardashian, Miley cyrus och Megan fox typ.

24. Om du skulle lämna huset och använda 1 produkt vad skulle de va ?

mascara.

25. Ser du bra ut utan smink ?
Nej !! men jag kan ju lixom gå utan de i skolan o så ibland. det är inte farligt , men ser inte så kry ut direkt haha ;)

Din åsikt:

1. Vilka smink produkter tycker du är bra ?

svår fråga men .. eyeliner och mascara.

2. vad tycker du om smink ?
Superbra ! haha men man måste använda rätt annars kan de torka ut huden eller annat äckligt . Smink fräschar lixom upp en eller hur man ska säga, man ser friskare ut haha ;). Jag tycker även det är roligt med smink. bland.. hah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0