I´ll never be perfect.

galet trött är man. Va på massage idag , som jag visste innan haha eller har känt så är jag väldigt spänd i ryggen o det va jäkligt stelt vid nacken och så. det va galet skönt att bli masserad där då. Nu ska jag sova iallafall. Imorgon ska man springa elljuspåret -.-'... läsa upp en nyhet på engelskan .. börja med nationella proven på engelskan ... fuck skolan.
Men på kvällen blir det iallafall roligare :D! ska in med tjejerna till oleo i växjö ( en typ klubb eller så i växjö för er som inte vet de ). haha nu lät jag som värsta stor bloggaren haha  det är typ 5 pers som läser min blogg men iallafall ahah :)!
ska in dit vid 8 med buss o sen börjar de vid 9 o så ska vi dansa som fään ! härligt , det är slut vid 1 så får se när jag kommer hem . på lördag ska jag till stallet o ha lite teori , aja puss såååå länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0