Fullbokat!!

Haha jag har fullt upp sista dagarna nu här ;)! Imorgon ska jag sova över med Simon , muuussigt!! Onsdag ska jag va med Simon på dagen och rida på kvällen , torsdag då drar jag till Moa och sover där , på fredag morgon så åker Moa, jag , amelia och Sara till Göteborg :D! Shopping oh yes ;)! På lördag ska vi nog också shoppa och sen åker vi hem på eftermiddagen och sen när vi kommer hem så ska Moa sova hos mig för jag är ensam för mamma och dom är på nått kalas till sent på kvällen och på söndag ska jag sova med Moa och på måndag börjar skolan och då ska Moa och jag gå till bussen tillsammans haha ;) sååå jävla nervös är jag inför skolstarten ! Iiih !! Aja det får väl gå ;)! Pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0