Världens jobbigaste vecka !!

Åh Gud vilken vecka! Idag fick vi gå från klockan 8 till klockan 4 .. För dom tog in en extra lektion -.- vi skulle borsta varandras tänder och tvätta varandra i ansiktet, bädda sängar och lära oss hur man spritar händerna och tvättar händerna rätt på vården då. Det va ganska kul ändå :)! Vi hade gympa idag med och jag kom 2:a på löptestet :D! Aah sen efter skolan så tog jag bussen hem och direkt hem och byta om och iväg till ridningen. Va hemma 10 min så jag åt en macka påväg dit :)! Hoppade på ridningen idag :)! Det gick sådär när man har en speeeeeedad häst som blir crazy när man hoppar och galopperar som fan ! Aja , åkte hem och duschade och nu ska jag sova för vi har ju sovmorgon imorgon :)! Dom tog bort svenskan för vår lärare skulle iväg så imorgon har vi bara vård och gympa :)! Sen åker jag hem :) slutar 13.20 :)! Och på lördag ska jag ha stalltjänst vi halv 8 till 4 :(! Sen på lördag kväll så ska jag sova hos älsklings simon !<33 mys! Nä nu får jag sluta skriva och sova istället :)! Pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0