Chillin in My criiiib

Hej! Ligger i sängen och degar framför tvn. Åt nyss världens godaste apelsin, den va verkligen asgod, bara så ni vet de ! Vid 6 ska jag iväg till Emmaboda och spinna av mig lite haha ;)! Dagen. flöt på och imorgon går vi bara till kvart över 11 så vi ska fråga Lisbeth om vi får gå lite tidigare så vi hinner med kvart över 11 bussen så är man hemma typ vid 12 nångång , vi har ingen vård eller mentorstid imorgon för de är inställt ! Underbart ;*! Och piss väder är de med ! Men mamma sa att de skulle börja snöa imorgon igen som tur är för allt har typ regnat bort! Imorgon ska Moa och jag gymma på brandstationens gym för brandmännen har övning så gymmet är ledigt så pappa kör ner oss och sen gymmar vi loss ! Haha och på onsdag är de ridning ! Så de blir träning måndag, tisdag och onsdag! Härligt och Moas och min diet går väldigt bra , har inte ätit en godis bit på en vecka nu och inte druckit nån läsk eller ätit nån kaka, så duktiga är vi (a) nä nu ska jag vila lite till innan jag ska åka , pusshej ;*
Ni får en snygg bild från NK i Stockholm haha ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0