God jul!

Hej och god jul :)! Vaknade nyss med världens halsont, kan verkligen inte svälja för då gör de så jävla ont och ena näsborren är igentäppt. Great !! Nämen de är faktiskt julafton idag och de har kommit hur mycket snö son helst inatt. Ska upp och äta frukost och sen ska vi nog till Marie och dom och öppna julklappar och pappa ska vara tomte för alwin, Wilja och wilmer :)! Sen ska vi kanske fika lite och sen ska vi till Maggan och lämna julklappar och sen ska vi hem och äta julmat och kolla på Kalle anka, sen ska de öppnas julklappar. Sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på.

Imorgon ska jag till Simons farmor(med simon då haha) och vi ska käka mat och öppna julklappar, hela hans släkt kommer så de blir säkert kul :)! Och dagen efter de så ska simon och jag ner till min mormor och äta mat haha jag kommer ju lägga på mig 1000 kg haha(a) kommer nog tröttna på julmat sen :p sen ska jag och Moa in till stan nån dag och shoppa lite , äta på koh thai <3333 och köpa hemmakvälls godis , vår diet har ett uppehåll nu över julen. Men vi ska fortsätta som vi har gjort med vi får äta på helgerna har vi sagt men inte på veckorna. Sen inte äta överdrivet med sötsaker på helgerna men typ lagom :D! Yeah, pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0