It doesn't really feel like christmas at all!

Hej nära & kära ;)!
Vad händer jaooo?? Själv ligger jag i sängen och baaara degar (a) ska snart säga godnatt för dagen och invänta onsdagen imorgon, bugguppvisning på gympan , fyfan va tråkigt!! Och ingen vård imorgon så tar 13.35 bussen hem :D <3! Idag ska stack jag, Amelia och Moa till gymmet på brandstationen och gymmade lite , hoppas på lite träningsvärk imorgon för då känner man att man har gjort nått, tränade hela kroppen typ så de va skönt ! Stack upp till sporthallen och skulle bara säga hej till simon för hans träning slutade precis när jag gick förbi sporthallen så jag tänkte att jag kunde svänga in där och träffas lite snabbt, men jag följde med honom hem till klockan nio istället hihi ;)! Hahaha snuskig son jag va så hade jag inte duschat för jag tänkte ju göra de hemma så jag satt där i mina träningskläder och liiiite svettig. MUMS !
När jag kom hem så duschade jag och nu ska jag sova godnatt ;*


Kommentarer
Postat av: simon

jaa du stank faktiskt lite xD

2012-12-18 @ 22:29:54
Postat av: Malin!

Men du sa ju att jag inte gjorde de !! ;p

2012-12-19 @ 10:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0