Learn to live half alive.

Haha hej :)! Har kommit på att mina inlägg börjar alltid desamma ; ligger i sängen , ligger och myser i sängen...
Haha jag ligger alltid i sängen och bloggar på kvällarna när jag pallar, de gör jag även nu (a) kollar på stalkers, de är så jävla obehagligt! Sånna som skickar massa läskiga sms och typ står utanför ens hus och typ är överallt där dom är. Sjukt läskigt !
Träningen igår gav lite resultat asså! Har sån otrolig träningsvärk vid revbenen typ där vid sidan, om man ens nuddar där nu så gör de verkligen ont , men de va så jag ville ha de, ville ha träningsvärk för då vet man att de har gett resultat (a) ! Har ridit ikväll och de gick bra :) nu är de en veckas lov och sen kör vi igång igen :)! Imorgon är de julavslutning i skolan, FAN va skönt !!
Jaaaa så kan de va (a) nu ska jag gå nu, så puss hej ;*
Ni får en bild när de va 12-12-12 haha :)'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0