Lucia.

Hejj ! Skolan idag va som vanligt och dagen flöt på snabbt. Åkte hem 13.35 bussen och de va inte alls mycket folk på bussen idag :O förvånad , aa! den brukar alltid va full när vi åker hem me den, men idag åkte jag själv med den hem och jag fick en plats till mig OCH min väska , weey : D! När jag kom hem så åt jag lite och sen chillade framför tvn. Vid kvart över 6 gick jag för att träffa mo, Iva, Ebba,Johanna och klara :D vi skulle kolla på bikupans lucia. Efter de så gick jag och moa en runda, höll på att DÖ ! När jag hade sagt hejdå till moa så ringde jag min pappa för att han va tvungen att hämta mig, höll på att frysa ihjäl, mina lår va helt stelfrusna och iiiiiskallam,kände dom inte ens...
fyfäään , kunde inte gå en meter!! När jag kom hem så tog jag mig en lång varm dusch ! mina lår va ILLRÖDA! och pisskalla. men duschen va välbehövd. yeye ! nog snecket !! hejdååå :* ni får superfina bilder som mina mogna kompisar har sparat på min dator ;)


 söööööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0