Stenhårt spinningpass!

Tjeeeena!! Ligger nu i min säng och smaskar apelsin ! Mina lår är helt mörbultade!!! ;O fifääään, de va asjobbigt idag och jag va helt fucking slut efter, mina ben skakade och jag va helt förslöad haha (a)så nu ska de blir värdigt skönt att sova och hoppas att jag inte får träningsvärk imorgon men vi stretchade efter så hoppas på de bästa och imorgon blir de muskelträning nere på brandstationen, de blir helkropps träning med en superbra app som jag har på mobilen så de kör vi på en halvtimme, gjorde de en gång innan och jag fick sån sjuk träningsvärk,sen blir de lite andra träningar med sakerna som finns där, de blir säkert superbra! Ha en bra kväll så skriver jag nog imorgon ;* pusshej ;*


Kommentarer
Postat av: annie

heter appen? :)

Svar: Appen heter typ Daglig workouts Gratis :)
Malin Nylander

2012-12-18 @ 21:05:16
URL: http://www.anniehjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0