1 år med simon Ivansson <3

4 februari 2011, då mitt liv ändrades totalt <3
Det är ett år sen nu och jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen . Kom ihåg som igår när vi stog utanför sporthallen och du kom bakom mig och kramade mig och mitt hjärta stannade. Sen när du skulle hem så stog vi och tittade på varandra och höll om varandra och sen pussades vi. Det va en så jävla speciell puss.♥
Du är så fin och underbar. Det ska va vi ♥ och alla fina saker jag har fått av dig <3 . Jag älskar dig och det gör jag 1000 gånger om <3
Jag ska skrika ditt namn över hela atlanten . När vi två blev ett , kan aldrig glömma den kvällen <3
Om jag skulle dö är du rosen på min kista, skulle hålla den vid liv , skulle aldrig låta den vissna <3
Du finns alltid där när jag behöver dig♥ Du får mig och le och du får mig o skratta , du snurrar lixom hela min planet och alla saker jag säger till dig är grundat på kärlek. varje gång vi säger hejdå blir det så jävla tomt direkt ♥
Du betyder sååååå jävla mycket för mig ! <3 Jag älskar dig mest ♥ du och jag föralltid simon du är mitt allt ♥




♥♥

Kommentarer
Postat av: simon

Du är så jävla underbar ♥

2012-02-05 @ 20:34:20
Postat av: simon

Du är så jävla underbar ♥

2012-02-05 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0