100 bloggfrågor med svar :D

1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag fortfarande är vid liv så kommer jag att vara 20 ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Moa :D

3. Hur lång är du?
ca 160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The hills have eyes

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ja lätt !!! haha okidoki!! men ska duscha vi ses imån love ya ♥♥♥ ( från moa :D)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Lite olika. Rätt skönt med sms så man slipper prata i bland. Men ibland när man har mkt att säga så brukar jag oftast ringa :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
5 min sen :)

11. Vilken ögonfärg har du?
blå/grön typ

12. När vaknade du i dag?
kvart över 7.....

13. Vilken är din favoritjulsång?
hmmm . många (:

14. Vilken är din favoritplats?
Stugan uppe i Norrland för det är fett fint och hemmeslöv !

15. Vilken plats föredrar du minst?
skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hmm .. på något jobb HOPPAS jag

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken och andar hahahaha ;)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hhahah skrattar alltid när jag är med moa :) så .. det va mkt .

19. Hur stor är din säng?
Jaaadu ... mätte den för någon dag sen men jag kommer ej ihåg , hade ett arbete i hkkn.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
linne och underkläder oftast.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
hahahaha , LESSEBO ???!??! Ingen stad direkt..

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja. fast i bland orkar jag inte va de haha (:

27. Vilken är din favoritglass?
Ben and jerrys ! fast en  isglass kan va gott en varm sommardag

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Cheesecake

29. Tycker du om kinamat?
 I LOVE IT !

30. Tycker du om kaffe?
nej

31. Vad dricker du till frukost?
 juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Jag somnar alltid med ansiktet utåt om ni fattar asså inte huvudet mot väggen för att jag tror då att det kommer nån mördare och dödar mig hahahahah ! mobbar mig inte (:

33. Kan du spela poker?
nej (:

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja eller vadå :)?

35. Är du en beroendemänniska?
tror inte de ? eller (:?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Simon BG ! :D

37. Vill du ha barn?
Ja fast när jag blivit äldre haah (:

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Båda.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Shopping. och mat.... ahahah ;D

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
hmm.. inge precis så , kollar ju jersey shore fast på datan men de går ju på tv men skitsamma :D

44. Kan du rulla med tungan?
hur ?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Moa helt klart ♥ men simon också fan ♥ ahah många fina skrattminnen med dessa människor :D

46. Sover du med gosedjur?
Nej

47. Vad har du för ringsignal?
Marimba

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt iphone skal .

50. Flirtar du mycket?
Ja hela tiden ?? HAHAH !

51. Kan du byta olja på bilen?
..... vart sitter oljan på bilen :O?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
eftersom jag inte har körkort så kan det bli lite svårt :)

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Wrong number som jag läser i skolan .

54. Läser du dagstidningen?
På nätet ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Sjunger hellre ahhaha :)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rix fm.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En fin gubbe på svenska lektionen :)

59. När var du i kyrkan senast?
Oj ehm ... ett tag sen :)

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Eftersom jag går där än så..... ehm . Sophia eller hur hon stavas haah :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
 
1 natt tror jag :)?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Simon<3

63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify. avicii med levels

64. Har du varit med i tidningen?
Tyvärr.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
hmm .. johans och min soppa som vi gjorde när vi va små haha , den bestod av gräs ,  vatten och bär haha :) usch !

66. Vem såg dig naken senast?
haha.. jaadu (:

67. Vad är det för färg på din tandborste?
 Blå och vit

68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga! bjuder mig på koh thai :D ?? nä men typ gör något gulligt :)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Oftast ingen. Vill inte typ haha :)

70. Har du någon piercing?
Ja i öronen. 3 st .

71. Din största vinst?
 På trisslottet tror jag .. eller vafan vet jag ;P?

72. Civilstånd?
I ett förhållande .

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Många bloggar :)

74. Är du fåfäng?
Ja, det är jag nog. Fast jag är inte fånigt fåfäng. Bryr mig inte så mycket om märkeskläder och så.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Ångrar bara sådant jag inte gjort.

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 43

77. Vilket är ditt drömjobb?
Artist eller något roligt :)

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
ÅKA TILL NEW YORK ELLER NÅN ANNANSTANS :D

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Fiskar, höns, katter och hamster

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är nog '' pappas eller mammas lilla flicka'' allstå om jag ber om pengar så får jag de väldigt lätt och så. ehm.. Jag åker till Norrland och Grekland i sommar. haha vafan ska jag skriva mer? Vill gärna gå ner i vikt hah;)

81. Svär du ofta?
Ja ganska ofta .

82. Sverige när det är som bäst?
En varm sommarkväll med härliga vänner eller med pojkvänne, i love it ! ♥

83. Kan du åka slalom?
haha , nej ...

84. Vad har du ätit i dag?
Smörgås,juice, lax,koskos,sås,vatten,grillat,lite godis,pommes och juice och korv :)

85. Vad har du för utbildning?
går i 9:an än.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
HAHAH ! vet inte redigt .

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Ansiktet och håret tror jag.

88. Vilken är din bästa egenskap?
snäll eller nått haha vafan vet jag , fråga mina vänner :)?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk och trög haha .

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
... oj .. vet inte (a)

91. Saknar du något?
nja.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja det är det väl (:

93. Vad gör dig ledsen?
Sorgliga saker som när någon dör…. Kan bli ledsen av andra orsaker också.

94. Vad gör dig glad?
Vänner,familj och pojkvän ♥

95. Har du varit gift eller förlovad?
Hur gammal tror ni att jag är ;)?

96. Vad ska du göra i helgen?
Inte en aning (: .

97. Vad är det knasigaste du gjort?
mkt haha (:

98. Vad har du för laster?
Oj  vet inte redigt.

99. Vem är din förebild?
Har nog ingen så precis.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Duscha :)


Kommentarer
Postat av: mozur

Där kom ju frågorna, great !:D

2012-02-28 @ 21:02:17
Postat av: Malziiir

Hihi 4 you :D det va super kul !! Ska göra fler :D<33

2012-02-28 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0