Ansiktsmassage.;D

Hej ! Har nyss varit på ansiktsmassage/peeling :D asså fyfan .. De va så jävla skönt !<3 från halv 4 till kvart i 5 <3 först Smörjde hon in mitt ansikte i massa bra krämer . Sen fick jag ånga i ansiktet så det skulle öppna porerna . De va as skönt ;). Sen klämde hon mina porer (finnar) i ansiktet . Haha jag vet det låter as äckligt men hon sa att jag hade en fin hy så hon tryckte inte så många :D
Sen tog hon en kräm och sen plockade hon mina ögonbryn och sen fick jag en ansiktsmask och jag satt lixom i en stol som va värme i ;) as skönt och massa typ filtar på mig och nät jag hade fått den masken på mig så gick hon ut för den skulle verka . Haha somnade då ;p
Men de va så jävla skönt . Så det måste jag rekommendera och det är inte bara skönt utan bra också :). Jag gjorde det här i Lessebo på hälsans hus ;). Fick presentkort av Simons mamma och pappa . De som jag gjorde nu kostade 450kr . Och jag gick 500 på presentkort så jag ska nog ner och plocka ögonbrynen nån gång igen :)!
Skulle va skönt med ryggmassage med haha ;)!! Nä men vi får la se ;)! min hud är helt bebis mjuk nu haha ;). Nu ska jag äta tacos och sen ska jag ut till simon och sova där och ha det mysigt ;* för imorgon har simon och jag varit tillsammans i ett år ;* tiden har gått så jävla fort !<3 helt sjukt !<3
Aja pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0