Drive bitch !!

Hej !;-D nu sitter jag här och har ätit lite smörgåstårta med familjen för att det är alla <3 dag !
Haha har varit med Moa idag och haft det strålande !! Som vanligt!! Tittade på vem vet mest och på avslutnings outfits typ :)! Har KANSKE hittat mina skor :)!
Imorgon blir det skridskor med moa och Eve typ <3! Hahah juste ! Fick gå till Moa och duscha med nu ikväll för nu är ju min dusch borta uppe !!!:'( wää!
Haha kändes sååå fel att gå till Moa och bara ; nu ska jag duscha haha!!;p
Nu ska jag försöka sova typ haha elle inte aja pusshej ;*
JUSTE?!! fick ju styra bilen ända ifrån moas hus och hem !!! Känner mig stolt! Haha fast jag satt inte i förarsätet utan de Brevid :)! Pappa gasade och jag styrde <3;)! hihi pusshej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0