Händelserik helg :)!

Hej !! Helgen är iallafall räddad ;)! Igår sov jag över med Simon hos mig här och sen gick vi upp och tittade på innebandy :) a-laget och Lessebo vann och dom ligger 2:à i serien nu om ni ville veta de :)!! Sen efter de gick vi hem och åt lite pizza sen somnade vi ganska snabbt :)! Sov bra som fan gjorde man med ;) vid 2 kommer det lite gäster hit :)! Ska äta mat och så :D! Mumma! Men innan de måste jag hinna duscha och så :)! Och vid 7 ska jag och moa åka till hovet till klara :D ska ha tjejkväll med kostatjejerna med :D
Fett bra !! Bra att nått händer iallafall ;)! Men jag ska inte sova där iallafall så mamma ska hämta mig vid typ 11-12 för jag ska ha stalltjänst imorgon vid halv 8 på morgonen så jag måste gå upp vid halv 7 och det suger fett mycket :(! Men men :)! Ska mocka skit och massa i stallet till typ 3 :)! Haha
Nu ska jag försöka göra nått åt mitt liv :D
Och förresten så ska jag slinga håret när jag får barnbidrag den 20 :) är gul i huvet nu ....
Aja pusshej :) ni får lite bilder från när vi va ute och gick igår på isen på gympan . Vi skulle typ gå en runda eller åka skridskor :) men jag ska åka skridskor på onsdag iställetför då ska vi ha utedag :) pusshej för 3;e gången :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0