Påväg till stallet ;D

Morrn morrn !
Sitter nu i bilen påväg till stallet ;) fett trött och seg :s! Gårkvällen så att säga va väldigt bra :)! Åkte med Moa till hovet och började med att äta pizza där :)! Mumma !:) dom som va där va ; Ida , Johanna , Iva , klara(såklart) haha o Moa då :D! Efter maten gick vi till Konsum och köpte lite stuffs och sen gick vi hem och gick på toa och lämnade sakerna och så sen gick vi ut igen och gjorde lite saker haha ;)!
Sen gick vi hem och spelade med andra ord .vid 11 kom min padre och hämtade mig:)! Mycket lyckad kväll måste jag säga !<3 tack för kvällen tjejer ;* måste göras om :)! Ni får en packman bild hahah :)!! Och en från igår :)!
Nä nu ska jag mocka skit pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0