sega dagar :)

hej ! dålig uppdatering men jag har verkligen degat hela dagarna sen i fredags , fick ont i halsen i fredags och lite feber ... simon har sovit här sen i fredags iallafall :*
nu har jag nyss varit och duschat på brandstationen .... har ju fortfarande ingen dusch men rören är lagda nu iallfall (: !
ska väl börja plugga på hkk;n :S. fett tråkigt må jag säga !men men ...
nu ska jag lägga mig och titta på jersey shore :) får se om det funkar. (a) det har inte gjort de på några gånger nu för det suger verkligen !. det har typ laggat. aja ! imorgon åker jag till stan för att få mitt hår lite blondare och får bort min grova utväxt . och ska även klippa lite på topparna som är slitna nu . och jag och mamma ska väl antagligen gå på stan efter de och får se om jag hittar nått fint :D ! har tvingat mamma att vi ska äta på koh thai. :D :D :D *droooool* mumma !! hahaha , pusshej :*

ser ju allmänt pigg ut hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0