lalala girl wanna play.

heeeeeeeejje ! (a)
sitter just nu nyduschad och så framför datan och ska alldeles strax hoppa vidare te sängen . underbart ♥!
ingen läxa idag heller. puuuuh va skönt (: idag har jag gått i skolan som vanligt. och efter de gick jag hem och åt och så. senare smsade jag mandyyyy och vi stack ut och gick och snackade om allt mellan himmel och jord. kallt va det med kul :) . efter de stack jag hem och duschade. hatar att duscha..... Det tar så jävla lång tid :P . först duscha i 10 min typ och sen shampo och duschcréme och sen duscha bort de och sen balsam och sen raka benen och sen deo och sen vänta och sen smörja benen och sen vänta och sen klar ! efter de så går jag ner och borstar ut håret och sen smörjer in det med en bra créme och sen KLAR :D
längtar som tusan inför imorgon (: ska ju till stan och shoppa loss totalt. behöver nya jeans ,tröja,rengöring till ansiktet, KANSKE ny foundation och borste för tror att jag glömde den på gympan i onsdags :'(!!!!!
wääää ! men ska se om dom har tagit hand om det på gympan imorgon . för då ska vi ha box hahaha ! jag ? med mina muskler hahah ingen match hahaha kidding with yalll ! ;)
haha nu har jag dampat tillräckligt :D
godnatttttttt !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0