Lila naglar ;D!

Hej ! Nyss duschat och så ska jag lägga mig för att sova nu :) skola imorgon ju. Ikväll har jag varit ute och gått med bästa Moa ;) och innan idag va jag med älsklingen Simon <3 vi myste hela jävla dagen haha typ låg och sov och myste <3 hela långa veckan framför mig :( men på fredag ska Simon och jag in och titta på bio och äta mat och så för han fyller 15 år på lördag :). Men mamma och dom kan inte köra in oss på lördag för hon och pappa ska vara barnvakter så ja :). Men ska till Simon på lördag och ge han sin present och så :)<3
Haha nu får ni en FIN bild på mig "host" och en FIN bild på min lillfinger som är nyfixad HAHAHA ! Så fult ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0