ryspys (a)

helluu !
sitter här och lyssnar på skön musik medans man tittar igenom greklands albumet. helt sjukt saknat. !
sen tittar man ut och det är bäckmörkt och ösregnar (Y) !
usch !!. juste ! har jag sagt de? att vi har beställt en resa den 15 juli tror jag åker familjen och mosters familj iväg till rhodos i Grekland :D shieet va skönt , då vet man att man iallafall får 2 veckors sol i sommar iallafall . för bädret här i sverige är ju lite... osäkert om man säger så (:
och en vecka innan ska vi upp till Norrland och så . blir säkert också jätte mysigt hoppas jag =)!
nu ska jag gå , helgen går nog åt till allt plugg , men skriver om det händer nått intressant , juste !
ska på revy på lördagkväll i Hovmantorp :) . pusshejj :*

Här får  ni en smarrig bild sen i somras :) fyfan ... take me back to paradise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0