stolt brutta ;D

hejjjj ! brutta= tjej . för dom som inte visste :D*
Men iallafall , jag är fucking stolt över mig själv just nu . har gjort klart so:n och musiken. Har suttit se klockan 7 haha ;). fyfan ... är helt slut i huvet. väntar sängen på mig . men i sängen ligger även spanskan och väntar....
fml . imorgon har vi sovmorgon och jag ska göra matte läxa :D :D längtar redan suuuuper mycket :D
naaaat. det är mycket snö ute :). random ??
På fredag åker jag till stan med moa :D fett !!
för att shoppa och så men de räknade ni nog ut ;). och på lördag ska jag sova hos moa :) . super mys ! längtar mycket ! :) nu ska jag gitta , ps. mitt J på tangentbordet fuckar. så man måste trycka värsta hårt för att få fram det. så om de saknas lite J här och var så vet ni varför. (a) basket imorgon på gympan tror ag
nu måste jag sova ... puss kyss love u ;* (k)
113389679_large
oh yepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0