Trött tjej ...

Hej !:) ligger i min säng och är otroligt trött . Allt plugg mördar mig . Och har ridit 1 timme idag med och sen kom jag hem och åt och duschade av mig lite snabbt och sen pluggade jag , blev förbannad för jag fattade typ inget ..
Så jag gav upp . Har beställt biljetter idag med till bion som jag och Simon ska titta på på fredag . Vi ska ju in och äta och kolla på bio för han fyller år på lördag :). Och sen efter vi har varit i stan och gjort de ska vi sova över för första gången haha ;D de va på tiden tycker jag ;). De ska bli fett mysigt och roligt :D!!!
Imorgon får man fin besök av älskade moiis ;)! Vi ska antagligen söka in till skolorna och plugga och snacka och ha det lika bra som alltid :D! De kommer bli strålande ! Hon ska även sova här från torsdag till fredag då ;). Nu ska jag sova pusshej ;*<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0