Vad som händer den här veckan :)

Hej ! Imorgon ska jag till växjö och hämta simons present ;) och shoppa me mamma ;-) onsdag ska jag Rida som vanligt :-) på torsdag ska jag på typ ansikts och axel massage på hälsans hus . Fick presentkort där av Simons föräldrar i jul :D ska bli helt underbart skönt . Mitt ansikte behöver det haha :-). Efter de lovade jag farmor att jag skulle gå upp till henne och hälsa på och lite så :-). På fredag ska jag sova hos Simon ;-) OCH PÅ LÖRDAG HAR SIMON O JAG VARIT TILLSAMMANS I ETT ÅR !!!!
Åh !!! Mys :) då ska Simon få sin present och jag min hoppas jag haha ;)<3 åh ett år <3 vi ska nog inte göra något speciellt så men vi ska va hemma och snacka om året kanske och mysa som fan !<333
Puss love u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0