Hem ljuva hem .. Men iväg igen..

Hej ! Kom som sagt hem igårkväll och har packat och chillat idag :)! Det har varit så underbart på Rhodos ! Helt sjukt ! Värmebölja de första 2 dagarna . 40 grader . Härligt ;D! Men inatt åker jag till Norrland för att bo i vår stuga där och träffa släkt och skit haha ;D ni får en bildbomb efter att jag har kommit hem :)! Kommer hem på lördag kväll tror jag :)! Då ska jag va med simon och moa :D! Saknade människor <3! Ni får ha det så bra så ses vi när jag har kommit hem , puss !!;*


Kommentarer
Postat av: Moa

Är du så brun????? Då vet jag inte om jag vill träffa dig..........;)

2012-07-31 @ 11:03:11
Postat av: maaja

NEEEEEEEEGER!!!!
haha saknar dig sötis, träffas snart ? pussiiii <3

2012-07-31 @ 13:34:29
URL: http://majasaralohmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0