Nytt i resväskan :)

hej :) va i växjö idag och shoppade lite kläder på rean :) eller en del va på rean och en del inte men jag kände att jag behövde lite nu när jag ska till Grekland. så här kommer lite bilder på det jag köpte på Grand :)

Har ett par lika dana fast i en annan färg :) . dom kommer då från Gina och det va stor rea på dom så jag köpte dom för dom är sååå otroligt snygga :)!

Baksidan:)

Suddig bild :) men jag köpte dessa för 149 kr och jag köpte de andra för 399 kr.


så såg dom ut på.


hahahah världens sämsta bild, men det är iallafall ett par spetsshorts från Gina. :)

149 kr :) Ingen rea :)

så såg de ut på :)

spetströja från New yorker för 69 kr.

spets haha ;)

så såg den ut på :)

svartspets linne från New yorker 69 kr.

hahah så för spetsen är snyggast på linnet tycker jag :)

och min fina klänning som jag hittade för 149 kr på HM .

såååå det va allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0