Dåligaste bloggningen på länge.

fuck blogg.se appen. den suger ...  jag bloggar ju oftast via mobilen men nu funkar typ inte den så jag får blogga via datan. Sommarjobbet går mycket bra :). jag hjälper, pratar,städar och lagar mat åt gamlingarna. Dom är verkligen jättesöta och små . hahah ;*. kallt som fan är vädret också , regnar med. Ska lägga mig snart för jag ska upp vid klockan 6 och börja jobba vid 7. Idag började jag vid halv 4 på eftermiddagen. Härligt är det ! :) Imorgon ska jag jobba då, sen ner till mormor och morfar efter jobbet och säga grattis till morfar som fyller år och fika där och lite så :) Sen ska jag iväg på lite annat som är privat haha som jag inte vill skriva om på bloggen . Vid halv 6 eller vad det va så ska mozuuur o jag ut och cykla :) jag behöver röra lite på mig och prata av mig lite hahah ;). På fredag ska jag sova hos min älsklings pojk ♥. Blir säkert mysigt som vanligt :) <3 Nä nu orkar jag inte skriva mer. Jag skriver imorgon om jag hinner, kyss ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0