FINALLY!!

Äntligen är allt pluggande slut för mig i bikupan . Har nyss skrivit ut ett stort författararbete som jag blev klar med nyss! Sjukt stolt måste jag säga ! Nu är allt plugg slut inför sommarlovet ! Fyfan va skönt ! Har bara ett litet no prov imorgon men de kan man inte öva till och jag tror det kommer vara ganska så lätt :)! Och nästa måndag åker vi till liseberg ;)! Gutt! På onsdag är vi lediga o imorgon ska jag på nått aloe Vera party med Simons mamma hos några och senare på kvällen så ska jag till kosta för att sova där med underbara tjejer :D har nyss duschat med och idag va jag med moa då somsagt , alltid lika kul och mysigt :)!nu ska jag lägga mig framför tvn och bara CHILLA crazy ! Ha de bra puss ;*

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1150268/images/2012/pic_205348402.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1150268/images/2012/pic_205348573.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0