Tagg tagg taggar!

Hejsan! Imorgon sticker alla 9or från lessebo till Liseberg ! Hoppas verkligen att det inte regnar :)! Ska snart packa ner extra kläderna , fallifall :)! Moa sov här inatt , mysigt :)! Grillade hos ett par goda vänner igår :)! Vaknade idag ,åt frukost , följde Moa en bit sen stack jag upp och sprang e-spåret. Gick bra tyckte jag . Kom uppför mördarbacken , helt död och så satt det tre lite äldre killar på en bänk där , i typ 18-19 års åldern xd så kommer jag där helt död xd aja ;p!
Och så duschade jag när jag kom hem , men jag vet ju att jag får ont i ryggen när jag springer , ändå så springer jag -.-' så nu ligger jag här med ont i ryggen . Hoppas det går över till imorgon :)! Annars så äter jag bara Alvedon eller Ipren :)! Aja skriver mer imorgon hejdå :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0