bästisen :*

1. Vad heter hon? Moa Karlsson.

2. Hur gammal är hon? 15.

3. När träffades ni sist? För typ 2 timmar sen .

4. Har hon kille ? Nej

5. Brukar hon färga håret? Ja ibland:).

6. Har hon några syskon? Ja 2 st

7. Vad har hon för parfym? DKNY.

8. Är hon galen? Hahha ja helt fucking crazyyy !:).

9. Vad är erat bästa minne? Jag kan inte välja!

10. Har ni många minnen ihop? Massa!

11. Vart bor hon? I lessebo .
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej men snart hoppas jag <3

13. Är du avundsjuk på henne? Hahha kommer ihåg att jag va de när jag va liten för hon hade så många och fina bratz hahahah ;) Och för att hon är så söt <3 :).

14. Vad heter hennes syskon? Amelia och Edvin.

15. När träffades ni första gången? För mkt länge sen.

16. Hur träffades ni? Genom våra crazy mammor tror jag .

17. Vad går hon i för sporter? Inga :).

18. Vad gör hon på helgerna? FESTER GALET !!! hahha nä men det vanliga antar jag :) och är med mig ibland :D.

19. Vad gör hon efter skolan? Jag vet inte riktigt, äter, data,tv antar jag.

21. Har ni pussats? no!

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja som bästavänner då :).

23. Har hon fräknar? Har haft men dom syns inte nu .

24. Har ni kollat på film någon gång? Jadå!

25. Har ni bråkat någon gång? Ja men mkt länge sen.

26. Har ni sovit i samma säng? Ja .

27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja haha ;).

28. Har du sett hon gråta? Ja.

29. Vad gjorde du då? Tröstade henne såklart <3.

30. Har du sett hon vara riktigt arg? haha ohja :).

31. Har hon sett dig gråta? Nej.

32. Vad ska ni göra i sommar? Får se vad sommaren har att erbjuda haha nä men massa <3!

33. Har hon svikit dig någon gång? Neiin!.

34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha självklart.

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Usch,det vill jag inte ens tänka på, en bit av mitt hjärta skulle försvinna.Skulle gråta tills det inte fanns några tårar kvar ♥

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hoppa jag verkligen!

37. Älskar du henne? Ja som fan!

38. Vad är det bästa med henne? Massa! Hon är snäll,rolig,lätt att umgås med m.m.

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget ?!

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Jag skulle spendera dom med henne :)<3!

41. Hur ser hennes klädstil ut? Jeans , kofta och fläschiga tröjor och annat fint :) O converse såklart :D <3


 
 LOVE UUU MOA ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Nummer 36 , det ska inte vara : hoppa jag verkligen utan hoppas* jag verkligen :D <3

2012-03-01 @ 16:53:05
Postat av: mozur

älskar dig malziiir!!

du är bäst min lilla hobbit

2012-03-01 @ 18:51:54
Postat av: malzur

hihih yeey ! <333

2012-03-01 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0