frågor om mig själv :)!

VAD HETER DU?
Malin Nylander


ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
Nejj ;)

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
hahah ohja!

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
Citronpeppar (Y)

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:
aa xd
VAD HAR DU FÖR MOBIL OPERATÖR:
3 :)

BRUKAR DU GOOGLA?
Ja ?

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
ja

HUR SER DIN DRÖMKILLE UT?
Har min drömkille :*

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
ja

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
2

HUR SVARAR DU I MOBILEN:
Hej det är malin :)

VEM RINGDE DIG SENAST?
Mozur

BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja ! men fick ju uppskrivning på 1 minut. va olydig jag är :)!

NÄR MÅR DU BRA:
När jag är omringad med folk jag gillar :)


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vet inte :)

HUR KÄNNER DU DIG NU:
glad, lycklig fast lite trött :)

ÄR DU SMART:
KLART  ! :D

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
ja en helt vanlig torsdagskväll :)

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
oboy och juice

ÄR DU BLYG?
Kan vara :).

VAD GÖR DU IMORGON?
Får se :)

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
När folk är jobbiga när man inte orkar ( samuel).

VAD LÄNGTAR DU TILL?
Sommaren :)

HUR GAMMAL ÄR DU:
15

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
Nejj

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
ja gråa är dom om du vill veta.

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
Oj .. ehm de kommer jag inte ihåg , gråter inte så ofta men jag tror de va när jag kollade på ett program på tv som jag inte kommer ihåg va de hette :)

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Ne ^^


BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Nejj

HAR DU NÅGON PIERCING:
Hål i öronen :)


VILL DU GIFTA DIG:
Ja det vill väl alla?


GILLAR DU ATT DANSA:
Alltid ;)

TYCKER DU OM SUSHI:
NEJ "!!!!

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
Jao

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
neiin !

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
Suave med mohombi :)

HAR DU BRA KONDITION:
absolut inte!

KAN DU LAGA MAT:
aadå ! ;)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
väldigt sällan.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ingen faktiskt

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Åka till  miami och softa :)!
HAR DU SNYGGA SKOR:
inte nu ! ;) dom är inte så nya utan slitna :)

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
kommer icke ihåg det.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja?

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nejj


naw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0