frågor yeeah mään !

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Att sova hos simon :D
Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg brevid simon och sov haha :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Borstade tänderna och tvättade ansiktet :)
Det sista du sa högt? Godnatt :)
Det senaste någon sa till dig:Godnatt sov så gott .
Vad har du druckit idag? Cola och pepzi och mjölk.
Vad var det senaste du åt? En kaka.
Vad var det senaste du köpte? Chips haha värsta tjockis haha ;).
Vad är det för färg på din ytterdörr? Random fråga men vinröd iallafall :)
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll.. dvs. svart ute.
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj och blådbär och choklad haha :).
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.
Sover du tungt? ibland.
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb (a)Går bara i nian ;).
Favoritklädsel? Mysbrallor och en tröja.
Favoritlåt just nu? Life after you
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt rum . Alltså en tv och min säng och fönster haha ;)
Vad gör dig glad just nu? Hm... bra fråga. Just nu i stunden så är de nog att jag strax ska sova :D
Vad ska du göra härnäst? SOVA :D.
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Bra ? 
Favoritgodis? Oj.. sånna där blå soda flaskor! Surt ska de va ! ;)
Kläder just nu? Mjukis byxor och magtröja , alltså pyamas :D
Sommarplaner? Massa :) 
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Jag är alltid trött.
Vad är viktigast för dig? Mycket !
Är du kittlig? jo tack  ;)!
Snarkar du? Vet inte
Stjärntecken?Vågen
Äckligaste insekten? Myggor ...
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0