Melt like ma' heart !!!!

Hahah grymt fin rubrik :D! Haha efter en tråkig dag i skolan och en mycket rolig dag i tingsryds simhall så ligger jag nu här igen .. I min säng och är trött som föäänn! I skolan hände inte så mkt direkt .<3 efter skolan så gick Moa och jag hem till Moa och vi bytte om o så hemma sen åkte Moa,jag , Moas papazuur , Edvin och en kompis till han till Tingsryd för att bada och simma 8 längder bröstsim och 2 längder ryggsim . Alltså 200m bröstsim och 50 m ryggsim :)! De gick bra fast det va fan jobbigt :) ! Efter de så skrev en som jobbade där på att vi hade gjort de så vi ska lämna in den lappen till Mats imorgon så slipper vi bada med Skolan :)! Efter de så badade vi lite till och sen duschade vi och åkte sedan till Börjes , det va en liten kiosk där eller så , så vi åt lite gött där och så :)! Sen köpte Moa och jag godis eller Moa köpte kesella eller vafan de är och jag köpte godis på Börjes hahhaha ! SÅ typiskt Moa och Malin ;)! Efter de åkte vi hem och jag pluggade lite :) och nu har jag nyss läst min älskade bok "såld" den är galet bra !! O nu ska jag sova och vi har sovmorgon imorgon :D aja pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0